Saturday, September 13, 2008

salam ramadhan..

semekom....
hahahaha....da bersawang upenya blog aku ni ek??? aku bukan malas nk update tp byk benda yg perlu aku settele kan 1st....semlm aku baru je balik dr jb...ala klo korang tgk tb de case rm 2.2 juta nilai tgkapan kt jb tue...aclly projerk tu aku pun terlibat...lame gak hmpir 2 bln...last2 bru ni meletup....adeh...penat gak seh...kat kampung aku plk tue...tak pasal2 kne ubah identiti plk...
balik2 kl jer dpat lg 1 projek....negro kt kepong ni...da pandai gnekan pompuan melayu as dealer plk...mcm2 hal la...stdy aku pun tak cover lg...past2 b4 raya semboyam plk kua...aku kne lapor diri kat pulapol 4 traning msia league....waduh2 bisa mati gue begini.....silap2 3 projek kne on dm 1 mse...mau aku tak de mse nk enjoy lagi nih....

1 comment:

funkiezpuppet said...

bro... lu kene manage time properly ma.... baru dapat settle semua... study ngan kerjaya same penting... so pandai2 la lu manage... lu mesti boleh bwat punye... chaiyok2