Sunday, August 3, 2008

penat seh...rase cm nk makan pizza plk...

hahahahah...harun....hmmm im back...dr mne?? lu pk la sendiri...huhuhu..baru balik dr kje r...kul 12mlm td baru sampai....sok nk p claz lg...biskut chipmore cicah kicap r....hmmm last saturday aku g camp wit dak uitm...yg amik outdoor recreaction...activiti dia sket je coz aku msuk 1 hari jerk....kira aku ngan 2 dak claz aku "special case" r....huhuhu..bangga tuh...pagi tuh datang kira ok la...aktiviti menjejak...benda cm ni aku de kursus dlu...tp skali skala kne cm tuh best gak....aktiviti ptg plk ni yg prob cket....kne "Blind trail".....kompom r kne buli ngan fasi...hahahaha..best siot...rase cm mule2 aku kursus asas dlu...bergelumang ngan lumpur...klo dlu salah tembak masuk kubang babi...tp arie tu mmg kne selam gak....kira tak rugi la kan pengalaman aku berkeje n mix up ngan activiti stdy aku...at least aku de advantage dr segi pengalaman....ni 16hb de final camp kt tasik kenyir.... 1 week plk tuh...sure kne buli lg.....hahahaha...tp benda ni sume bgus gak...dia mengajar kita berdikari...bukan beli kari...kepecayaan...semangat setiakwanan....n bersifat kepimpinan...n mudah mudahan aku dapat mengfinishkan pengajian aku tnpa de sebarang masalah...amin...

2 comments:

Anonymous said...

weh polis ko pose ke takkkk...
jgn ko kang kena bang2......
dtg arrr shah alam melawat kwn2 404...
leh main bola....
nak tgk gak kaki berbedung ko
huhuhuhu,,,.......

P.e.a.C.H said...

abg mane jnji nk blanje pizza aritu???
xpe2..