Sunday, September 14, 2008

tasiki kenyir 2008..(part 2)



hahahaha..klo korang ade musti korang ingat time ni kan...kedatangan kita sume d sambut dgn rahmat iaitu "HUJAN"....time tu la kitaorang bz mencari tempat berteduh..last2 dok kt "penginapan" sementara d pej marin....pada awalannya mind aku tak set 4 anything that cn happen.....tak sggka plk aktiviti yg d buat membangkitkan semangat kesetiakawan aku mse aku traning dlu....





time ni aku rase serba salah sgt...perasaan aku bercampur baur...geram ade..sedih ade...mne taknya...pasal aku ngan 3 lagi sahabat hisap rokok...maka atas ketidakdispinan kami ber4 kawan2 lain kne denda...aku rase cm nk terjum same jerk...tp ape bley buat...ni sume adalah untuk memupuk semangat kesetiawanan kami sume...

P/S: TO ALL MY FRNZ SORY YEAH>>> PEACE<<< :)

2 comments:

Anonymous said...

weh wa ingat lu luper ......
wa caya sama lu beb.........
ape2 pun ader perkara yang patut kita lupakan dan banyak perkara yang kita mesti blaja......
memperoleh kepercayaan mudah je beb...
tapi nak percaye ape saje tak semudah abc.....
kenyir kalu ikutkan sakit beb...
tapi lu pk balik interesting beb...
berdekah lu tau tak.....
tapi wa pun banyak komitmen lagi... sampai hujung tahun....
jadi wa terpaksa buat2 sbuk skit...
nie baru terhegeh2 nak update blog...
en hisyam dah cakap baru wa nak buat....
org kata "dah terhantuk baru nak sedar...." lu jgn luper dtg shah alam contact2 la wa.... man pun tggu lu.... abg lu paris rindu lu beb.... kuh2...

-A.N.G.A.H- said...

salam...

macam mana ni? da yang kata tak wat tapi da yang kata wat? yang mana 1 btl? apapun jadikanla pengajaran. sowg polis punya disiplin mestilah lagi baik dari yang bukan polis,...

salam borneo